FAQ'S

Plata se face direct pe site, prin intermediul procesatorului de plăți NETOPIA Payments sau ramburs curierului. În cazul efectuării plății cu cardul, plata se realizează instant, în siguranță. Dacă ești din Cluj-Napoca, poți veni la magazin, unde poți proba articolele și poți plăti cash. Pentru a realiza plata pe site, este esențial să deții un card MasterCard sau Visa. Plata produsului și plata transportului vor fi adunate, iar, în final, vei plăti totul în același timp. Dacă, totuși, nu ai posibilitatea de a face comanda pe site, poți face un transfer bancar de pe o aplicație mobilă sau la bancă. Pentru asta va fi nevoie să ne contactezi în prealabil pentru a ne oferi datele de facturare, adresa, produsele dorite și pentru a-ți oferi contul nostru bancar.

Produsele vor fi livrate prin metoda de livrare pe care o selectezi. Noi îți oferim 2 opțiuni: prin curier sau ridicare din magazin. Dacă ai ales livrarea prin curier, coletul va ajunge la tine a doua zi sau în maxim 3 zile lucrătoare (cu excepția sărbătorilor sau perioadelor în care crește semnificativ nivelul de comenzi). Dacă ești din Cluj-Napoca și nu poți ajunge la magazin, îți putem oferi livrare gratuită. În acest caz vei selecta opțiunea de „ridicare din magazin”, iar la nota suplimentară vei scrie „livrare la domiciliu în Cluj-Napoca”. Noi îți vom livra coletul în maxim 7 zile la adresa pe care ne-ai oferit-o.

Deși majoritatea produselor arată ca noi, ele sunt retro-vintage. În cazul în care un produs are defect, ne asigurăm să menționăm acest lucru în descrierea produsului. Hainele sunt de calitate superioară, de brand, materialele sunt rezistente, majoritatea fiind biodegradabile. Produsele au măsurători în descriere, astfel că vei ști sigur dacă produsul ți se potrivește. Fiecare produs este unic pe stoc și în momentul în care va fi comandat de cineva, el nu va mai fi disponibil a doua oară. Mărimea este unică la fiecare produs, nu poate fi selectată o altă mărime față de cea descrisă.

DA, 99% din produse sunt originale. Unele dintre brandurile pe care le poți găsi sunt: Gucci, Versace, Dolce&Gabbana, Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Bugatti, Fossil, Wrangler, Champion, Carhartt, Scott&Fox, Maserati, Chevington, GAP, United Colors of Benetton, Lee, JOOP, Desigual, NAPAPIJRI, Tom Tailor, Replay, Shearling, Sylvie Schimmel, Reebok, Levi’s, Victoria’s Secret, Adidas, Nike, Puma.

Fiecare produs este unic pe stoc, într-o singură mărime. Din acest motiv, nu există posibilitatea de a selecta câte produse dorești sau de a alege mărimea. Cu toate acestea, noi îți venim în ajutor cu măsurători și detalii pentru fiecare produs. Multe dintre produse sunt potrivite pentru mai mult decât o singură mărime, doar modul în care se vor așeza va fi diferit. Tu poți alege dacă vrei să porți oversized un produs sau dacă ești adeptul/adepta hainelor slim fit.

Da, plata se poate realiza și ramburs la curier.

Din păcate nu oferim posibilitatea de a rezerva produse, dar le poți achiziționa de pe site și poți selecta opțiunea de ridicare din magazin. Astfel, vei face plata online, nu vei fi nevoit/ă să plătești transport și vei ridica comanda din magazin când ai timp.

Da, pozele sunt reale, sunt realizate de noi și reprezintă produsele așa cum sunt ele și în realitate.

Prețul transportului variază în funcție de metoda de livrare aleasă. În cazul în care adresa nu se află în aria de livrare a firmei de curierat, te vom contacta pentru a selecta o altă metodă de livrare sau pentru a plăti o taxă extra pentru livrarea prin curier.

Majoritatea produselor sunt unisex, motiv pentru care le găsești la ambele secțiuni. Deși poza principală este cu o fată/cu un băiat îmbrăcând acel produs, el este unisex.

De multe ori mărimile nu coincid, motiv pentru care măsurăm produsele înainte de a le pune pe site. E important să verifici măsurătorile înainte de a plasa comanda.

Accesează pagina Cont

Îți poți creea contul sau poți vedea detalii despre contul pe care îl ai accesând această pagină.

Da, poți alege ca datele de facturare și cele de livrare să fie diferite sau identice. Poți face comanda pe firmă și vei primi factură cu datele firmei.

Da, magazinul Vintager se află în Cluj-Napoca, pe strada Ion Luca Caragiale 10. Acolo poți vedea produsele, le poți proba și ne putem cunoaște!

DA, produsele sunt spălate și dezinfectate, indiferent dacă există, sau nu, o situație pandemică. Imediat ce ai primit produsele, le poți îmbrăca!

Din diverse motive, pot apărea probleme la plasarea comenzilor. Te rugăm să ne scrii dacă ai probleme cu plasarea comenzii pe site, iar noi ne vom asigura că rezolvăm problema. 

Totuși, posibile probleme care pot apărea sunt:

  1. Accesarea de multe ori a aceleeași pagini poate avea consecință blocarea pentru 300 de secunde a paginii respective/a produsului
  2. Încercarea de a face comanda de mai multe ori/de pe mai multe taburi poate avea ca efect blocarea produsului, până când toate celelalte taburi deschise pe site-ul nostru vor fi închise.
  3. Produsul/Produsele au fost comandate cu puțin timp înainte de altcineva și nu se mai află pe stoc.