Termeni si conditii

Comenzile sunt plasate pe site. Alegi produsul dorit, citești descrierea produsului, iar, dacă te-a convins, îl adaugi în coș. Îl achiți pe site, prin intermediul procesatorului de plăți NETOPIA PAYMENTS sau alegi varianta ramburs (achiți comanda direct la curier). Dacă ai nevoie de detalii suplimentare, nu ezita să ne contactezi.

Te rugăm să verifici măsurătorile înainte de a plasa comanda, deoarece te va scuti de returul costisitor, în cazul mărimilor care nu se potrivesc.

Livrare în România

Livrarea se realizează doar prin curier. Firmele de curierat prin care vom trimite coletul sunt alese de VINTAGER RETRO VIBES SRL (DPD, Cargus, Nemo Express). Vei primi un mesaj de la firma de curierat cu o zi/două înainte de realizarea primei încercări de livrare. În orașele mari livrarea se va realiza în 24/48h (zile lucrătoare). În orașele mici, firmele de curierat livrează mai rar (o dată-de două ori pe săptămână), motiv pentru care livrarea poate dura mai mult. Totuși, dacă te afli într-o astfel de localitate și îți ai nevoie de comanda ta mai repede, poți contacta firma de curierat pentru a ridica personal comanda de la sediul lor.

Vei fi informat de costul transportului la finalizarea comenzii pe site. El este calculat în funcție de metoda de plată aleasă (ramburs sau card) și de destinație. Calculul este realizat pe baza criteriilor stabilite de colete-online.ro și este adăugat la costul final.

Nu eram acasă când m-a sunat curierul

Vor fi două încercări de livrare. În cazul în care nici a doua oară nu vei reuși să te sincronizezi cu curierul, coletul se va întoarce la noi. În acest caz, ne rezervăm dreptul de a anula viitoarele comenzi realizate de tine pe www.vintager.ro

Livrare internațională

Livrarea se realizează prin poștă, în cazul coletelor internaționale. Produsele sunt trimise în maxim 48 de ore (în zilele lucrătoare) de la confirmarea comenzii. În cazul coletelor internaționale, timpul livrării se poate extinde până la o lună în cazul sărbătorilor. Pentru a ridica un produs de la oficiul poștal, trebuie să ai la tine buletinul și, opțional, numărul de AWB sau avizul primit în cutia poștală. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să citiți pagina de Termeni și condiții a Poștei Române.

Vei fi informat de costul transportului la finalizarea comenzii pe site. El este calculat în funcție de metoda de plată aleasă (ramburs sau card) și de destinație.

Plata se va face cu cardul, înainte. Pentru coletele internaționale nu acceptăm varianta de plată ramburs.

Plata

  1. Plata cu cardul: este esențial să deții un card MasterCard sau Visa. Plata produsului și plata transportului vor fi adunate, iar, în final, vei plăti totul în același timp, prin intermediul procesatorului de plăți NETOPIA PAYMENTS.
  2. Plata ramburs: Vei plăti curierului comanda la livrare. Pentru comenzile achitate cu cardul, costul transportului va fi mai mic decât pentru cele cu plata ramburs.

Retur

În baza legislației UE, dacă produsele pe care le-ai cumpărat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, Vintager trebuie să le repare, să le înlocuiască, să le reducă prețul sau să vă dea banii înapoi. Ai la dispoziție 14 zile din momentul ridicării comenzii de la curier, să ne contactezi pentru a rezolva această problemă. Te rugăm să ne contactezi telefonic/mesaj la numărul de telefon 0747598819 sau prin email vintager.ro@gmail.com. Vom avea nevoie de numele pe care a fost plasată comanda pentru a începe procesul de retur. D

Dorești să faci un retur? Completeză formularul de aici: https://www.vintager.ro/formular-de-retur/

După verificarea coletului, îți trimitem banii în contul bancar furnizat în formularul de retur (costul produsului – costul transportului pentru retur).

Vom trimite curierul să ridice returul de la tine. Nu trebuie decât să te asiguri că este bine împachetat. Nu este necesar să lipești nicio adresă pe el. De acest lucru se va ocupa firma de curierat. După ce coletul ajunge la noi, va fi verificat. Dacă îndeplinește condițiile de retur, în maxim 14 zile vei primii banii în contul bancar. Dacă nu îndeplinesc condițiile pentru retur, acesta va fi refuzat: produsele trebuie să fie exact în starea în care au fost trimise, fără urme de uzură, pete, rupturi, trebuie să aibă etichetă dacă ele au fost primite cu etichetă.

În cazul în care ai primit un cadou în colet, din partea noastră, asigură-te că îl vei returna odată cu produsul/produsele pe care dorești să le returnezi. În caz contrar, returul va fi refuzat.

Taxele de transport sunt suportate integral de către client.

Transportul pentru retur este 19 lei și se va scădea din prețul produsului când vei primi banii înapoi.

Dacă returnezi toate produsele și ai beneficiat de transport gratuit la finalizarea comenzii, taxa de retur va fi de 38 lei (include și transportul inițial) – se aplică doar dacă returnezi TOATE produsele din colet. Dacă returnezi doar o parte dintre produse, nu vei fi taxat pentru transportul inițial.

NU AI RIDICAT COLETUL

Dacă nu ai ridicat coletul, acesta se va întoarce la noi.

În cazul coletelor trimise prin curier, cu ramburs, neridicate, clientul va pierde dreptul de a comanda produse de la noi fără a plăti în avans comanda. Nu ne asumăm costurile de livrare-retur pentru coletele refuzate de client, care au fost livrate în termenul menționat pe site, având rambursul menționat pe site la momentul efectuării comenzii de către client.

Taxa nu se aplică pentru clienții care ne-au anunțat în prealabil că nu mai doresc comanda. Costul pentru neridicarea unui colet este de 38 lei.

În cazul comenzilor achitate cu cardul și neridicate, costul achitat de client pentru neridicarea comenzii este de 15 lei. Taxa se va reține din suma achitata de client la plasarea comenzii. Pentru retrimiterea coletului, clientul va achita taxa suplimentara pentru transport menționată la finalizarea comenzii.

VINTAGER RETRO VIBES S.R.L.
Cont bancar RO18BTRLRONCRT0620308901

ENGLISH

Terms and conditions
Orders are placed on this site. You choose the desired product, read the product description, and, if it convinced you, add it to the cart and pay for it. If you need additional details, do not hesitate to contact us.

Delivery
Products are shipped within 48 hours (working days). You will not have to pay any other fees when picking up the package.

Delivery is made by post, for the international parcels and by courier for national parcels. Products are shipped within 48 hours (business days). It takes between one and 3 business days for the national parcels to be delivered. For international parcels, the delivery time can be extended up to one month (holidays). To pick up a product from the post office, you need your ID card and, optionally, the AWB number or the notice received in your mailbox. For more details, do not hesitate to read the Terms and Conditions page of the Romanian Post.

You will be informed of the shipping cost after before finishing your order. It is calculated according to the chosen payment method (cash on delivery or card) and your location. The calculation is made based on the criteria established by colete-online.ro and is added to the final cost.

The payment
You need a MasterCard or Visa card. You will pay both shipping and products at the same time hrough the NETOPIA PAYMENTS payment processor.

Cash-on-delivery is only possible for the orders placed on the Romanian territory, by courier. The shipping fee depends on the destination and the payment method chosen. At the end of the order, the total will be calculated by colete-online.ro.

Return
Under EU law, if the products you bought prove to be defective or do not look as described, Vintager must repair them, replace them, reduce their price or give you your money back. You have 14 days to contact us to resolve this issue. Please contact us before returning your items – by email vintager.ro@gmail.com

You will send the package by courier to our address. We will check the product (s) and, if they do not meet the conditions for return, it will be rejected: the products must be exactly in the condition in which they were sent, without signs of wear, stains.

If you have received a gift in the package from us, make sure you return it with the product (s) you wish to return. Otherwise, the return will be denied.

Shipping charges are borne in full by the customer.

The customer will ship the package to us, with the verification of the package to the recipient.

The address where you will send the return after you have contacted us in advance is:

Str. Baba Novac 11 (Magazin Vintager, schedule 12.00-18.00), Cluj, Cluj-Napoca

YOU DIDN’T PICK UP THE PACKAGE
If you have not picked up the package, it will be returned to us.

In the case of parcels sent by courier, cash on delivery, not picked up, the customer will lose the right to order products from us without paying the order in advance. We do not assume the return-delivery costs for the packages refused by the customer, which were delivered within the term mentioned on the website. The fee does not apply to customers who have previously notified us that they no longer wish the order. The fee for not picking up a package is 50 lei and will be paid into the bank account, within a maximum of 7 days from the second delivery attempt of the courier company.

In the case of orders paid with the card and not picked up, the cost paid by the customer for not picking up the order is 15 lei. The fee will be deducted from the amount paid by the customer when placing the order. For the return of the package, the customer will pay the additional shipping fee mentioned at the end of the order.