Termeni si conditii

Comenzile sunt plasate pe site. Alegi produsul dorit, citești descrierea produsului, iar, dacă te-a convins, îl adaugi în coș, îl achiți pe site sau alegi varianta ramburs (achiți comanda direct la curier). Dacă ai nevoie de detalii suplimentare, nu ezita să ne contactezi. Te rugăm să verifici măsurătorile înainte de a plasa comanda, deoarece te va scuti de returul costisitor în cazul mărimilor care nu se potrivesc.

Livrare

Livrarea se realizeasă prin poștă, în cazul coletelor internaționale și prin curier în cazul coletelor livrate în România. Produsele sunt trimise în maxim 24 de ore (în zilele lucrătoare) de la confirmarea comenzii. Din momentul în care produsul a fost trimis, durează între una și 3 zile lucrătoare până ajunge la destinatar. În cazul coletelor internaționale, timpul livrării se poate extinde până la o lună în cazul sărbătorilor. Pentru a ridica un produs de la oficiul poștal, trebuie să ai la tine buletinul și, opțional, numărul de AWB sau avizul primit în cutia poștală. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să citiți pagina de Termeni și condiții a Poștei Române.

Plata

Pentru a realiza plata cu cardul, este esențial să deții un card MasterCard sau Visa. Plata produsului și plata transportului vor fi adunate, iar, în final, vei plăti totul în același timp.

Metoda de plata ramburs este posibilă doar în cazul comenzilor plasate pe teritoriul României, prin curier. Costul transportului diferă în funcție de metoda de livrare și de plată aleasă. La finalizarea comenzii va fi calculat costul final al comenzii.

Retur

În baza legislației UE, dacă produsele pe care le-ai cumpărat se dovedesc a fi defectuoase sau nu arată conform descrierii, Vintager trebuie să le repare, să le înlocuiască, să le reducă prețul sau să vă dea banii înapoi. Ai la dispoziție 14 zile să ne contactezi pentru a rezolva această problemă. Te rugăm să ne contactezi telefonic la numărul de telefon 0744182453 sau prin email vintager.ro@gmail.com

Returul se realizează doar după ce ne-ai contactat în prealabil. Vei trimite coletul prin curier la adresa noastră. Vom verifica produsul/produsele, iar dacă nu îndeplinesc condițiile pentru retur, acesta va fi refuzat. Condițiile pentru retur: produsele trebuie să fie exact în starea în care au fost trimise, fără urme de uzură, pete, rupturi.

Taxele de transport sunt suportate integral de către client.

Clientul va trimite cu ramburs coletul către noi, cu verificarea coletului la destinatar.

NU AI RIDICAT COLETUL

Dacă nu ai ridicat coletul, acesta se va întoarce la noi.

În cazul coletelor trimise prin curier, cu ramburs, neridicate, clientul va pierde dreptul de a comanda produse de la noi fără a plăti în avans produsele. Nu ne asumăm costurile pentru coletele refuzate de client, care au fost livrate în termenul menționat pe site și au fost confirmate telefonic de client, înainte de a fi trimise. Costul pentru neridicarea unui colet confirmat este de 50 lei și se va achita în contul bancar, în maxim 7 zile de la cea de a doua încercare de livrare a firmei de curierat.

ENGLISH

Terms and conditions
Orders are placed on this site. You choose the desired product, read the product description, and, if it convinced you, add it to the cart and pay for it. If you need additional details, do not hesitate to contact us.

Delivery
Delivery is by mail. Products are shipped within 24 hours of order confirmation. From the moment the product was sent, it takes a maximum of 3 working days to reach the post office you belong to. You must have the bulletin and, optionally, the AWB number or the notice received in the mailbox, in order to pick up the order. You will not have to pay any other fees when picking up the package. You will find the package at the post office for 10 days, starting from the day the package arrived. If it is not picked up in 10 days, the package will be returned to us and you will be contacted to resend the package. For more details, do not hesitate to read the Terms and Conditions page of the Romanian Post.

The payment
To make the payment, it is essential to have a MasterCard or Visa card. Payment for the product and payment for shipping will be added together, and in the end you will pay everything at the same time.

Return
Under EU law, if the products you bought prove to be defective or do not look as described, Vintager must repair them, replace them, reduce their price or give you your money back. You have 14 days to contact us to resolve this issue. Please contact us by email vintager.ro@gmail.com