Termeni si conditii

Produs

Vintager Retro Vibes SRL comercializează produse second hand (inclusiv articole aflate în regim de consignație) și outlet. Anumite produse pot avea urme de uzură, specificate în descrierea produsului. Vintager Retro Vibes SRL nu comercializează articole noi, cu excepția celor outlet care sunt stocuri rămase de la alte magazine sau retururi – și în cazul acestor produse pot fi urme de uzură, unele dintre ele fiind articole returnate de clienții acelor magazine. O parte dintre articolele comercializate de Vintager Retro Vibes SRL sunt expuse și în magazinul fizic (Strada Iuliu Maniu 42, Cluj-Napoca, Cluj), motiv pentru care pot avea urme de uzură din cauza faptului că au fost probate anterior.

Din cauza luminilor utilizate pentru realizarea fotografiilor de produs, pot apărea diferențe de nuanță, astfel că anumite produse pot avea o culoare mai luminoasă în poze decât în realitate.

Pentru produsele care au inserat tabel de măsurători în descriere, clientul are obligația de a-l verifica în prealabil, înainte de a plasa comanda. Fiind un site pentru comerț cu haine second hand și outlet, fiecare brand are un tabel unic de mărimi. Vă recomandăm să căutați în prealabil tabelul de mărimi al brandului respectiv pentru a vă asigura că se potrivesc mărimile cu ale Dvs., dacă acest produs nu are tabelul de mărimi deja atașat de VINTAGER RETRO VIBES SRL.VINTAGER RETRO VIBES SRL nu își asumă răspunderea pentru faptul că mărimile nu i se potrivesc clientului, acesta luând la cunoștință faptul că fiecare brand are un tabel unic de mărimi. Unele articole pot fi găsite atât la secțiunea de copii, cât și la secțiunea de adulți, în cazul în care VINTAGER RETRO VIBES S.R.L. consideră că produsele respective se pretează și pentru adulți, dar și pentru copii.

VINTAGER RETRO VIBES nu oferă garanție produselor. Dacă un produs a fost folosit si s-a rupt, indiferent de timpul de utilizare, VINTAGER RETRO VIBES nu vă poate oferi garanție sau drept de retur. Returnarea produselor se face doar la produsele care se află în exact aceeași stare.

Plasare comenzi

Comenzile sunt plasate pe site. Alegi produsul dorit, citești descrierea produsului, iar, dacă te-a convins, îl adaugi în coș. Îl achiți pe site, prin intermediul procesatorului de plăți NETOPIA PAYMENTS sau alegi varianta ramburs (achiți comanda direct la curier). Dacă ai nevoie de detalii suplimentare, nu ezita să ne contactezi. VINTAGER RETRO VIBES SRL nu își asumă responsabilitatea pentru comenzile plasate eronat, fără citirea în prealabil a descrierii produselor.

Te rugăm să verifici măsurătorile înainte de a plasa comanda, deoarece te va scuti de returul costisitor, în cazul mărimilor care nu se potrivesc.

Livrare în România

Livrarea se realizează doar prin curier. Firmele de curierat prin care vom trimite coletul sunt alese de VINTAGER RETRO VIBES SRL (DPD, Cargus, Nemo Express). Vei primi un mesaj de la firma de curierat cu o zi/două înainte de realizarea primei încercări de livrare. În orașele mari livrarea se va realiza în 24/48h (zile lucrătoare). În orașele mici, firmele de curierat livrează mai rar (o dată-de două ori pe săptămână), motiv pentru care livrarea poate dura mai mult. Totuși, dacă te afli într-o astfel de localitate și ai nevoie de comanda ta mai repede, poți contacta firma de curierat pentru a ridica personal comanda de la sediul lor. Dacă îți dorești să facem livrarea printr-o anumită firmă de curierat, te rugăm să menționezi asta la finalizarea comenzii.

Vei fi informat de costul transportului la finalizarea comenzii pe site. El este calculat în funcție de metoda de plată aleasă (ramburs sau card) și de destinație. Calculul este realizat pe baza criteriilor stabilite de colete-online.ro și este adăugat la costul final. Pentru comenzile cu plata ramburs, costul transportului va fi unul mai mare decât la comenzile cu plata cu cardul.

VINTAGER RETRO VIBES SRL nu își asumă responsabilitatea pentru livrarea necorespunzătoare a firmei de curierat, însă vom face demersurile pentru rezolvarea oricăror probleme cauzate de firma de curierat în timpul expediției comenzii dvs, dacă este cazul.

Clientul are obligația de a scrie complet adresa de livrare și de a o verifica înainte de a plasa comanda. VINTAGER RETRO VIBES SRL nu va modifica adresele decât la cererea clientului, ele fiind transmise în mod automat către firma de curierat pentru livrare.

VINTAGER RETRO VIBES SRL își rezervă dreptul de a-și selecta clienții și de a refuza, fără justificare, comenzile anumitor clienți.

Facturare

VINTAGER RETRO VIBES SRL oferă factură pe firmă. Clientul are obligația de a menționa că dorește altă adresă de facturare, prin bifarea căsuței la finalizarea comenzii. Facturarea se realizează în mod automat, la adresa menționată de client pentru livrare, dacă clientul nu selectează căsuța conform căreia dorește facturarea pe o altă adresă.

Vă rugăm să verificați inclusiv SPAM-ul (unele email-uri pot ajunge în spam, cum ar fi: confirmarea sau anularea unei comenzi, facturi, alte mesaje de la VINTAGER RETRO VIBES SRL). VINTAGER RETRO VIBES SRL nu își asumă răspunderea pentru mail-urile trimise care ajung în spam și nu sunt verificate de client.

Nu eram acasă când m-a sunat curierul

Vor fi două încercări de livrare prin firma de curierat DPD. În cazul în care nici a doua oară nu vei reuși să te sincronizezi cu curierul, coletul se va întoarce la noi. În acest caz, ne rezervăm dreptul de a-ți solicita plata cu cardul pentru următoarea ta comandă pe www.vintager.ro sau de a-ți refuza comanda în cazul în care dorești să o achiți ramburs.

Livrare internațională

Livrarea se realizează prin poștă, în cazul coletelor internaționale. Majoritatea comenzilor sunt trimise în maxim 48 de ore (în zilele lucrătoare) de la confirmarea comenzii, excepție făcând perioadele aglomerate sau necesitarea de a reaproviziona stocul.

În cazul coletelor internaționale, timpul livrării se poate extinde până la o lună în cazul sărbătorilor. Pentru a ridica un produs de la oficiul poștal, trebuie să ai la tine buletinul și, opțional, numărul de AWB sau avizul primit în cutia poștală. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să citiți pagina de Termeni și condiții a Poștei Române. Plata se va face cu cardul, înainte. Pentru coletele internaționale nu acceptăm varianta de plată ramburs.

Vei fi informat de costul transportului la finalizarea comenzii pe site. El este calculat în funcție de metoda de plată aleasă (ramburs sau card) și de destinație.

Plata

  1. Plata cu cardul: este esențial să deții un card MasterCard sau Visa. Plata produsului și plata transportului vor fi adunate, iar, în final, vei plăti totul în același timp, prin intermediul procesatorului de plăți NETOPIA PAYMENTS.
  2. Plata ramburs: Vei plăti curierului comanda la livrare. Pentru comenzile achitate cu cardul, costul transportului va fi mai mic decât pentru cele cu plata ramburs. Ține cont de faptul că nu toate firmele de curierat dețin un POS pentru plata cu cardul la livrare.

Retur


Conform legislației EU, persoanele fizice au dreptul de retur 14 zile calendaristice (incluzându-se zilele nelucrătoare, începând cu ziua în care clientul intră în posesia fizică a produsului), iar persoanele juridice nu au dreptul de retur. VINTAGER RETRO VIBES S.R.L oferă drept de retur de 14 zile calendaristice (începând cu ziua în care clientul intră în posesia fizică a produsului) pentru achizițiile realizate online de persoanele fizice și de 5 zile pentru persoanele juridice.

Dorești să faci un retur? Completeză formularul de aici: https://www.vintager.ro/formular-de-retur/

După verificarea coletului, îți trimitem banii în contul bancar furnizat în formularul de retur (costul produsului – costul transportului pentru retur).

Vom trimite curierul să ridice returul de la tine. Nu trebuie decât să te asiguri că este bine împachetat.

În anumite situații va fi nevoie să lipești AWB-ul pe colet. Te vom anunța noi dacă acest lucru este necesar în prealabil și îți vom trimite și AWB-ul în format A4 pe email. Nu de fiecare dată se va solicita lipirea AWB-ului pe colet, motiv pentru care e posibil să nu fii nevoit/ă să o faci. Te vom ține la curent.

După ce coletul ajunge la noi, va fi verificat. Dacă îndeplinește condițiile de retur, în maxim 14 zile vei primii banii în contul bancar. Dacă nu îndeplinesc condițiile pentru retur, acesta va fi refuzat: produsele trebuie să fie exact în starea în care au fost trimise, fără urme de uzură, pete, rupturi, trebuie să aibă etichetă dacă ele au fost primite cu etichetă. Un articol deteriorat după primire nu va fi acceptat ca retur – pentru retururile neacceptate clientul va achita taxa de transport pentru returnarea produsului către el/va ridica personal coletul din magazinul fizic. Vintager Retro Vibes SRL nu oferă garanție pentru produse, ele fiind articole vestimentare/ accesorii second hand/outlet.

Împachetarea deficitară sau necorespunzătoare a returului poate duce la urme de uzură din cauza transportului. Vintager Retro Vibes SRL nu își asumă răspunderea pentru coletele împachetate necorespunzător de către client. Asigură-te că împachetezi coletul astfel încât să ajungă în stare bună la noi. În caz contrar, returul îți va fi refuzat. Poți utiliza cutii, folii cu bule, hârtii și poți scrie pe colet „FRAGIL” dacă consideri că conținutul coletului se poate deteriora. Ține cont că firmele de curierat nu manipulează coletele cu foarte multă atenție dacă nu specifici asta.

În cazul în care ai primit un cadou în colet, din partea noastră, asigură-te că îl vei returna odată cu produsul/produsele pe care dorești să le returnezi.

Taxele de transport sunt suportate integral de către client.

Transportul pentru retur este 19 lei și se va scădea din prețul produsului când vei primi banii înapoi.

Dacă returnezi toate produsele și ai beneficiat de transport gratuit la finalizarea comenzii, taxa de retur va fi de 38 lei (include și transportul inițial) – se aplică doar dacă returnezi TOATE produsele din colet. Dacă returnezi doar o parte dintre produse, nu vei fi taxat pentru transportul inițial.

VINTAGER RETRO VIBES SRL nu își asumă responsabilitatea pentru comenzile plasate eronat (clientul nu a citit descrierea produsului, nu a verificat tabelul de mărimi, a comandat o altă mărime, nu a citit termenii și condițiile). Taxele vor fi suportate exclusiv de client.

VINTAGER RETRO VIBES SRL nu va relua termenii și condițiile menționate aici în conversațiile cu clientul, acesta fiind responsabil să le citească în prealabil, înainte de a plasa comanda pe site. Prin bifarea căsuței „Am citit și sunt de acord cu termenii și condițiile” clientul confirmă că a citit aceste informații și este de acord cu ele. Clientul nu poate plasa o comandă până la bifarea acestei căsuțe, ea fiind obligatorie pentru a realiza o comanda la VINTAGER RETRO VIBES SRL.

Returul se realizează doar conform pașilor de mai sus. Nu se acceptă retur în magazinul fizic la produse comandate online.

Pentru produsele achiziționate direct din magazinul fizic NU se poate face retur (clientul a primit bon fiscal de la unitatea VINTAGER RETRO VIBES SRL, nu a primit factura și nu a fost livrat de curier). Doar articolele achiziționate de pe www.vintager.ro, trimise printr-o firmă de curierat și ridicate de către client de la firma de curierat sunt considerate achiziții online și se supun legislației UE menționate anterior, conform căreia pot fi returnare în termen de 14 zile.

Produsele achiziționate din magazinului fizic din Cluj-Napoca, pe care clientul le poate vedea înainte de a face plata (fie că le alege din magazinul fizic, fie că le rezervă online și le primește în magazin într-o pungă desfăcută, având posibilitatea de a verifica produsul înainte de a-l achita) NU se pot returna, nefiind considerate produse achiziționate online cu drept de retur (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor). Clientul are obligația de a verifica produsele în magazinul fizic înainte de a face plata. VINTAGER RETRO VIBES S.R.L. nu își asumă răspunderea pentru defecte/alte probleme ale produselor după achiziția lor din magazinul fizic, clientul fiind responsabil să verifice articolele înainte de a achita. După ce plata este realizată (în magazinul fizic din Cluj-Napoca), eventualitatea unui retur este exclusă.

!! Din motive de igienă, costumele de baie (bikini, sutien, costume complete), bustierele și body-urile nu se pot returna !! De asemenea, nici produsele consumabile nu pot fi returnate.

Retur pentru produse achiziționate de pe https://www.vintager.ro aflate în regim de consignație

VINTAGER RETRO VIBES S.R.L. vinde și articole aflate în regim de consignație (articole care nu aparțin de VINTAGER RETRO VIBES S.R.L., acesta fiind intermediar între consignatar și clienți). Pentru aceste produse VINTAGER RETRO VIBES S.R.L. se obligă să achite consignatarului suma convenită, de comun acord, în contractul de consignație, dar nu mai devreme de 14 zile de la vânzarea unui produs aflat în regim de consignație. Pentru aceste produse, orice eventuală abatere de la termenul de retur de 14 zile este exclusă, banii aflându-se, după 14 zile, în posesia consignatarului. Pentru a vedea ce articole de pe site sunt vândute în regim de consignație, vă rugăm să verificați descrierea de jos a produsului: Dacă ea conține nr. unui contract de consignație (ex: consig 1/03.05.2017) înseamnă că acest produs se află în regim de consignație la VINTAGER RETRO VIBES SRL. Nu se vor accepta retururi pentru aceste produse în cazul celor mai mici deteriorări în plus, față de starea inițială a produsului, pentru că ele aparțin consignatarului, VINTAGER RETRO VIBES fiind doar intermediar.

VINTAGER RETRO VIBES nu oferă garanție produselor, acestea fiind articole second hand. Dacă un produs a fost folosit si s-a rupt, indiferent de timpul de utilizare, VINTAGER RETRO VIBES nu vă poate oferi garanție sau drept de retur. Returnarea produselor se face doar la produsele care se află în exact aceeași stare.

Vreau să fac un schimb

Va trebui să completezi formularul de retur de pe site și să plasezi o nouă comandă cu produsele dorite. Noi îți vom returna banii pentru primul colet când acesta ajunge la noi și este verificat (în termen de maxim 14 zile de la livrarea coletului către noi). Vei achita cel de al doilea colet ramburs sau cu cardul pe site atunci când vei plasa a doua comandă.

Alte informații

  • „preț articol nou” = se referă la prețul estimativ al produsului vândut de VINTAGER RETRO VIBES SRL pe alte site-uri unde se vând articole noi. VINTAGER RETRO VIBES SRL nu face o cercetare amănunțită pentru verificarea prețului, acesta fiind unul estimativ în urma vizualizării mai multor site-uri de comerț electronic care vând articol noi care vând un articol similar. De multe ori, produsele vândute de VINTAGER RETRO VIBES SRL nu se mai află pe stoc pe alte site-uri pentru a face o comparație cu același produs, însă VINTAGER RETRO VIBES SRL va încerca să găsească un articol similar pentru aproximarea prețului

NU AI RIDICAT COLETUL

Dacă nu ai ridicat coletul, acesta se va întoarce la noi.

În cazul coletelor trimise prin curier, cu ramburs, neridicate, clientul va pierde dreptul de a comanda produse de la noi fără a plăti în avans comanda.

Call Center: 0711000517 (Luni-Vineri 12.00-18.00)

Nu am primit un produs sau mai multe din comanda

Dacă un produs nu se mai află pe stoc la momentul realizării comenzii, acesta nu va fi trimis către tine. Vei primi pe email factura aferentă în care vei găsi doar produsele expediate. Ne poți contacta pentru anularea comenzii dacă nu mai dorești coletul. VINTAGER RETRO VIBES SRL nu își asumă responsabilitatea pentru clienții care nu au verificat email-ul furnizat, în care au atașată factura cu produsele trimise.

ENGLISH

Product

Product

Vintager Retro Vibes SRL sells second-hand products (including consignment items) and outlets. Certain products may have signs of wear, specified in the product description. Vintager Retro Vibes SRL does not sell new items, except for outlet items that are leftover stock from other stores or returns – and in the case of these products there may be signs of wear, some of them being items returned by customers of those stores. Some of the items sold by Vintager Retro Vibes SRL are also displayed in the physical store (Strada Iuliu Maniu 42, Cluj-Napoca, Cluj), which is why they may have signs of wear due to the fact that they have been tried on previously.

Due to the lighting used to take the product photos, differences in shade may occur, so some products may have a lighter color in the pictures than in reality.

For products that have inserted a measurement table in the description, the customer has the obligation to check it beforehand, before placing the order. As a website for second-hand and outlet clothing, each brand has a unique size chart. We recommend that you search the size chart of the respective brand in advance to ensure that the sizes match yours, if this product does not have the size chart already attached by VINTAGER RETRO VIBES SRL. VINTAGER RETRO VIBES SRL does not assume responsibility for the fact that the sizes do not fit the customer, he taking into account the fact that each brand has a unique size chart.

Placing orders

Orders are placed on the website. You choose the desired product, read the product description, and if you are convinced, add it to the basket. You pay it on the website, through the NETOPIA PAYMENTS payment processor or choose the cash on delivery option (pay the order directly to the courier). If you need additional details, do not hesitate to contact us. VINTAGER RETRO VIBES SRL does not assume responsibility for orders placed in error, without first reading the product description.

Please check the measurements before placing your order as it will save you expensive returns for mismatched sizes.

Delivery in Romania

Delivery is made by courier only. The courier companies through which we will send the package are chosen by VINTAGER RETRO VIBES SRL (DPD, Cargus, Nemo Express). You will receive a message from the courier company a day/two before the first delivery attempt. In large cities, delivery will be made in 24/48 hours (working days). In small towns, courier companies deliver less frequently (once-twice a week), which is why delivery may take longer. However, if you are in such a locality and you need your order faster, you can contact the courier company to personally pick up the order from their headquarters. If you would like us to deliver via a specific courier company, please indicate this at checkout.

You will be informed of the shipping cost when completing the order on the website. It is calculated according to the chosen payment method (cash on delivery or card) and the destination. The calculation is made based on the criteria established by colete-online.ro and is added to the final cost. For cash on delivery orders, the shipping cost will be higher than for card payment orders.

VINTAGER RETRO VIBES SRL does not assume responsibility for improper delivery by the courier company, but we will take steps to resolve any problems caused by the courier company during the shipment of your order, if applicable.

The customer has the obligation to write the delivery address in full and to check it before placing the order. VINTAGER RETRO VIBES SRL will not change the addresses except at the customer’s request, they being automatically sent to the courier company for delivery.

VINTAGER RETRO VIBES SRL reserves the right to select its customers and to refuse, without justification, the orders of certain customers.

billing

VINTAGER RETRO VIBES SRL offers a company invoice. The customer has the obligation to mention that he wants a different billing address by checking the box at the end of the order. Invoicing is done automatically to the customer’s specified delivery address, unless the customer selects the box to be billed to a different address.

I was not at home when the courier called me

There will be two delivery attempts. If you fail to synchronize with the courier a second time, the parcel will return to us. In this case, we reserve the right to ask you to pay by card for your next order on www.vintager.ro or to refuse your order if you want to pay it in cash.

International delivery

Delivery is made by post, in the case of international parcels. Most orders are dispatched within a maximum of 48 hours (working days) from order confirmation, excluding busy periods or the need to replenish stock.

For international parcels, delivery time may extend up to one month during holidays. To pick up a product from the post office, you must have the slip and, optionally, the AWB number or notice received in the mailbox. For more details, do not hesitate to read the Terms and Conditions page of the Romanian Post. Payment will be made by card, in advance. We do not accept cash on delivery for international parcels.

You will be informed of the shipping cost when completing the order on the website. It is calculated according to the chosen payment method (cash on delivery or card) and the destination.

The payment

Payment by card: It is essential to have a MasterCard or Visa card. The product payment and the shipping payment will be added together, and finally you will pay everything at the same time through the NETOPIA PAYMENTS payment processor.

Cash on delivery payment: You will pay the courier the order upon delivery. For orders paid by card, the shipping cost will be lower than for those with cash on delivery. Keep in mind that not all courier companies have a POS for card payment on delivery.

Return

According to EU law, natural persons have the right of return 14 calendar days (including non-working days, starting from the day the customer takes physical possession of the product), and legal persons do not have the right of return. VINTAGER RETRO VIBES S.R.L offers a right of return of 14 calendar days (starting from the day the customer takes physical possession of the product) for purchases made online by natural persons and 5 days for legal persons.

Want to make a return? Complete the form here: https://www.vintager.ro/formular-de-retur/

After checking the package, we send the money to the bank account provided in the return form (product cost – return shipping cost).

We will send the courier to collect the return from you. You just have to make sure it’s well packed.

In some situations it will be necessary to tape the AWB to the parcel. We will notify you if this is necessary in advance and we will also send you the AWB in A4 format by email. Not every time you will be asked to stick the AWB on the parcel, which is why you may not have to do it. We will keep you posted.

After the package reaches us, it will be checked. If it meets the return conditions, in a maximum of 14 days you will receive the money in your bank account. If they do not meet the conditions for the return, it will be refused: the products must be in the exact condition in which they were sent, without signs of wear, stains, tears, they must have a label if they were received with a label.

Poor or improper return packaging may result in shipping wear and tear. Vintager Retro Vibes SRL does not assume responsibility for packages improperly packed by the customer. Make sure you pack the package so that it arrives in good condition. Otherwise, your return will be refused. You can use boxes, bubble wrap, papers and you can write “FRAGILE” on the package if you think the contents of the package can be damaged. Keep in mind that courier companies do not handle packages very carefully if you do not specify this.

If you received a gift in a package from us, make sure you return it together with the product(s) you wish to return. Otherwise, the return will be refused.

Shipping charges are fully borne by the customer.

Return shipping is 19 lei and will be deducted from the product price when you get your money back.

If you return all the products and received free shipping at the end of the order, the return fee will be 38 lei (includes the initial shipping) – it only applies if you return ALL the products in the package. If you return only part of the products, you will not be charged for the original shipping.

VINTAGER RETRO VIBES SRL does not assume responsibility for orders placed in error (the customer did not read the product description, did not check the size chart, ordered a different size). Taxes will be borne exclusively by the customer.

VINTAGER RETRO VIBES SRL will not repeat the terms and conditions mentioned here in conversations with the customer, who is responsible for reading them beforehand, before placing the order on the website. By checking the box “I have read and agree to the terms and conditions” the customer confirms that he has read this information and agrees with it. The customer cannot place an order until this box is ticked, as it is mandatory to place an order at VINTAGER RETRO VIBES SRL.

Returns are made only according to the steps above. Returns are not accepted in the physical store for products ordered online.

Products purchased directly from the physical store CANNOT be returned (the customer received a tax receipt from the VINTAGER RETRO VIBES SRL unit, did not receive the invoice and was not delivered by the courier). Only items purchased on www.vintager.ro, sent via a courier company and picked up by the customer from the courier company are considered online purchases and are subject to the aforementioned EU legislation, according to which they can be returned within 14 days .

The products purchased from the physical store in Cluj-Napoca, which the customer can see before making the payment (either he chooses them from the physical store, or he reserves them online and receives them in the store in an opened bag, having the possibility to check the product before paying) are NOT returnable, as they are not considered products purchased online with the right of return (by phone, by mail, from a travel agent). The customer has the obligation to check the products in the physical store before making the payment. VINTAGE RETRO VIBES S.R.L. assumes no responsibility for product defects/other issues after purchase from the physical store, the customer being responsible for checking the items before paying. After the payment is made (in the physical store in Cluj-Napoca), the possibility of a return is excluded.

!! For reasons of hygiene, swimwear (bikini, bra, full suits) and bodysuits cannot be returned!! Also, consumable products cannot be returned.

Return for products purchased from https://www.vintager.ro under consignment

VINTAGE RETRO VIBES S.R.L. also sells items on consignment (items that do not belong to VINTIGER RETRO VIBES S.R.L., which is an intermediary between the consignor and customers). For these products VINTAGER RETRO VIBES S.R.L. undertakes to pay the consignee the amount agreed, by mutual agreement, in the consignment contract, but not earlier than 14 days after the sale of a product under consignment. For these products, any possible deviation from the 14-day return period is excluded, the money being, after 14 days, in the consignee’s possession. To see which items on the site are sold on consignment, please check the product description below: If it contains no. of a consignment contract (eg: consig 1/05.2017) means that this product is under consignment at VINTAGER RETRO VIBES SRL.

I want to make an exchange

You will need to complete the return form on the website and place a new order with the desired products. We will refund your money for the first parcel when it reaches us and is checked (within a maximum of 14 days from the delivery of the parcel to us). You will pay for the second package by cash on delivery or by card on the website when you place the second order.

Other information

“new item price” = refers to the estimated price of the product sold by VINTAGER RETRO VIBES SRL on other sites where new items are sold. VINTAGER RETRO VIBES SRL does not do a thorough research to verify the price, it is an estimate after viewing several e-commerce sites that sell new item that sell a similar item. Many times the products sold by VINTAGER RETRO VIBES SRL are out of stock on other sites to make a comparison with the same product, but VINTAGER RETRO VIBES SRL will try to find a similar item to approximate the price

YOU DID NOT PICK UP THE PARCEL

If you haven’t picked up the package, it will be returned to us.

In the case of parcels sent by courier, with cash on delivery, not collected, the customer will lose the right to order products from us without paying in advance for the order.

Call Center: 0711000517 (Monday-Friday 12.00-18.00)

I did not receive one or more products from the order

If a product is out of stock when you place your order, it will not be sent to you. You will receive by email the relevant invoice in which you will find only the shipped products. You can contact us to cancel the order if you no longer want the package. VINTAGER RETRO VIBES SRL does not assume responsibility for customers who have not checked the email provided, in which they have attached the invoice with the products sent.

VINTAGER RETRO VIBES S.R.L.
Bank account RO18BTRLRONCRT0620308901